25 LİTRE

Herkese merhabalar bugün sizlere bir belgesel tanıtacağım adı "25 LİTRE". Belgeseli severek izledim. 
Sizlere bir sorum olacak bir gününüzü 25 Litre ile geçirebilir misiniz? Yorumlara bekliyorum.
Evet diyorsanız benden size bir bilgi. 👇🏻
Size bir şey söyleyeyim mi, sifonu çekince toplam 15 Litre su boşa gidiyor.
Belgeselde suyun önemi anlatılıyor. Belki birgün Sıfır Günü ile karşı karşıya kalabiliriz. Bu koyu hep birlikte bunun üstesinden gelebiliriz. Varken korumalıyız yoksa çok geç olacak.

https://www.yarininsuyu.com/
Yukarıda bir link paylaştım bu linkten su ayak izinize burdan bakabilirsiniz ya da aşağıya inerek belgeseli izleyebilirsiniz (NOT: Su ayak izinize ailecek bakın)

https://aysebetultunc.blogspot.com/2021/03/22-mart-dunya-su-gunu.html#comments
Bu arkadaşım Ayşe'nin bloğundaki su ile ilgili yazısı burdan da bakabilirsiniz.

Bu yayınım bu kadardı görüşmek üzere.

MY MAGICAL WORLD💫 💫

Comments

  1. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)

    ReplyDelete
  2. BU BELGESELİ İLK DEFA DUYDUM İZLEYECEĞİM TESTİDE YAPACAĞIM AİLEMLE.

    ReplyDelete
  3. yayın güncellenmiş sanırım. 25 litre suyla ben 1 gün geçiririm ama sifon çekerek değil havuz doldurarak.

    ReplyDelete

Post a Comment

Waiting your comment📚💛