YAZ TATİLİNDE NE YAPABİLİRİZ? (GÜNCELLENDİ)

YAZ TATİLİ🌞⛱

Merhaba. Yayınıma başlamadan önce hepinizin yaz tatilinin güzel geçmesini diliyorum. Evet, konumuz "YAZ TATİLİNDE NE YAPABİLİRİZ?" Korona olduğu için ben sizlere daha çok evde ne yapabileceklerinizi sayacağım.
Yeni bir dil öğrenebilirsiniz.
🌞 Sizlere önerdiğim filmleri izleyebilirsiniz.
Sizlere önerdiğim kitapları okuyabilirsiniz.
🌞 Sizlere önerdiğim oyunları oynayabilirsiniz.
Sitenizin bahçesindeki kamelyada kahvaltı yapabilirsiniz. 
🌞 Tabu oynayabilirsiniz. (İsterseniz kendi tabu kartlarınızı hazırlayabilirsiniz.)
Okurken eğlenin diye rengarenk yazıyorum umarım beğenirsiniz. 
🍉 Taş boyayabilirsiniz.
🕶 Resim yapabilirsiniz.
🍉 Kil yapabilirsiniz.
🕶 Bitki alıp bitkinize bakabilirsiniz.                 
🍉 Evcil hayvan edinebilirsiniz ve ona bakabilirsiniz.
😎 Bir kitap yazabilirsiniz.
☀️1 hafta boyunca ya da ne kadar isterseniz teknolojiden uzak durma. 
Ben bunu tatilimin ilk haftasında deneyeceğim o yüzden neden yayın yok demeyin. Bu büyük ihtimal benim için çok zor olacak.
☀️En önemlisi ödev yapma.

Umarım önerilerimi beğenmişsinizdir.
Bir sonraki yayınımda soru cevap yapacağım. Sorularınızı yorunlara bekliyorum. Görüşürüz
👋


MY MAGICAL WORLD💫💫

Comments

  1. ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK.

    ReplyDelete
  2. 🌼🌺🌸Çok güzel bir yayın olmuş Zeynep🌸🌺🌼

    ReplyDelete
  3. Benim sorum : Yayınların harika Zeynep okumaya doyamıyorum. HARİKA yayınlar yapıyorsun. Sorum ise yapmaktan en zevk aldığın yayın veya yayınlar hangileridir?

    ReplyDelete
  4. Ben boya yapmayı düşünüyorum.
    Bir de bahçemi güzelleştimeyi düşünüyorum. Tatil demek yan gelip yatmak demek değil :D

    ReplyDelete
  5. Çok faydalı bir yayın olmuş Zeynep, ellerine sağlık

    ReplyDelete
  6. Güzel fikirler 👏🏻👏🏻👏🏻 Ben de tatilde kitap okumayı, ailemle doğada bolca vakit geçirmeyi planlıyorum. Bol eğlenceli, verimli, keyifli tatiller 😎

    ReplyDelete
  7. önerilerin çok güzel olmuş zeynep bu fikirleri kesinlikle deneyeceğim

    ReplyDelete
  8. Hi Zeynep did you remember me I'm Rebecca and sometimes I'm writing comments to you and your friends publications .I translate it and I read it.So I like your publication.See you soon..👸🏻

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Rebecca. Thanks for your comment.

      Delete
  9. Çok güzel olmuş teşekkürler öneriler için .☺

    ReplyDelete

Post a Comment

Waiting your comment📚💛