Axolotl



Uzun bir aradan sonra herkese yeni bir İlginç Hayvanla merhaba👋. Bu seferki hayvanımız benimde çok merak ettiğim "Axolotl" ama maalesef kendisi hakkında çok fazla bilgi buladım. Eğer sizin bir bildiğiniz varsa axolotlla ilgili lütfen iletişim formundan ya da yorumlara yazın! Hadi başlayalım:
Aksolotl (Ambystoma mexicanum), kaplan semenderi grubuna ait Meksika köstebek semenderlerinin en tanınmışlarındandır.

Bu türün larvaları metamorfoz geçiremezler, bu sebepten yetişkinleri suda yaşar ve solungaçları vardır. Bu türün habitatı asıl olarak Meksika Chalco Gölü ve Meksika'nın dağ gölleridir.

Aksolotllar, vücutlarının çeşitli parçalarını ve uzuvlarını yeniden üretebilme yeteneğine sahip olduklarından, kolay üretilebildiklerinden ve embriyolarının büyük oluşundan dolayı bilimsel araştırmalarda yaygın olarak kullanılırlar. Birçok ülkede ev hayvanı olarak da yetiştirilmekteler.
 
Axolotllar aynı zamanda gülümseyen balık olarak bilinir. Axolotllar ortalama 15 yıl yaşar.
     Benden bu kadar. Sizinde bir bildiğiniz varsa bekliyorum. Bu arada yayınımı 1-5 yıldız arasında değerlendirmenizi ve o kadar yıldızı yorumlara atmanızı bekliyorum.Blogumu takip etmeyi unutmayın. Görüşürüz.👋


MY MAGICAL WORLD💫💫
   


Comments

  1. Bir bilgi daha axolotllar en sevimli yırtıcı olarak bilinir

    ReplyDelete
  2. Missa inte dina kommentarer 😉

    ReplyDelete
  3. Çok güzel bir yayın olmuş. Benim puanlamam ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Yıldız.

    ReplyDelete
  4. bilgiler için teşekkürler Zeynep. Benim puanım ⭐⭐⭐⭐⭐

    ReplyDelete
  5. Çok ilginç bir canlı imiş. Çizgi Film karakteri gibiymiş.

    ReplyDelete
  6. İlginç bir hayvanmış
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    ReplyDelete
  7. ben senin bloguna ⭐⭐⭐⭐⭐veriyorum. bu bilgiler için de teşekkürler Zeynep.

    ReplyDelete
  8. Çok güzel bir hayvanmış.Ben çok beğendim.Benim blogumda da müzik önerileri var.Takip ederseniz sevinirim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elbette takip ederim. Yorumun için sağol.

      Delete

Post a Comment

Waiting your comment📚💛