BİLMECELER

 Herkese merhaba. Bugün yeni bir seriye başlayoruz.  Bu seride ben size bilmeceler soracağım her yayının sonunda sizde yorumlara cevaplarını yazıcaksınız. Bende bir sonraki yayınımda yeni bilmeceyi sormadan önceki bilmeceyi kimin ya da kimlerin doğru bildiğini yazacağım. Ondan sonra yeni bilmeceyi yazacağım. Sizde bilmece sormak istiyorsanız; iletişim formu kısmından isim soyismi doldurup "Ben şu bilmecenin yayınlanmasını istiyorum." diyeceksiniz ve cevabı yazacaksınız. Unutmadan kendi bilmecenize kendiniz cevap veremezsiniz. Bilmecelere ailecek düşünebilirsiniz. Eğer ailenizdekiler farklı cevaplar veriyorsa onlarınkini de yazabilirsiniz. Umarım eğleniriz. O zaman ilk bilmecemiz gelsin.

Anneniz dolaptaki pastayı yiyip yemediğinizi soruyor. Pastayı yediğinizi itiraf etmek istiyorsunuz. Bunu bir mesajla ve sadece 2 karakter (sayı ve harf) kullanarak nasıl ifade edersiniz?

Başarılar!!


MY MAGICAL WORLD💫💫

Comments

  1. Bende Ayşe Betül’e katılıyorum.
    Cevap: 7m
    Bu seri harika olacağa benziyor. Yeni serinin yeni bölümlerini sabırsızlıkla bekliyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cevap 7m çünkü 7 sayısını harflerle yazınca yedi bir de sonuna m harfi getirirsek sonuç “yedim” oluyor. Bu şekilde annemize söyleyebiliriz. “Anne ben pastayı yedim”

      Delete
  2. Ben de bir bilmece sorayım
    Delilik testi
    Meraklı bir hasta yakını akıl hastanesini ziyaretten sonra hekimin birini yakalar ve sorar:
    -"Bir insanın akıl hastanesine yatıp yatmayacağını nasıl belirliyorsunuz?"
    Doktor:
    -"Bir küveti su ile dolduruyoruz. Sonra hastaya üç şey veriyoruz. Bir kaşık, bir fincan, ve bir kova. Sonra da kişiye küveti nasıl boşaltmayı tercih ettiğini soruyoruz. Siz mesela nasıl boşaltırsınız?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hımm ben heralde kovayla boşaltırım.

      Delete
    2. Cevabımı değiştiriyorum. Tıpayı çekerim.

      Delete
  3. Diğer cevaplarda gelsin cevabı vereceğim

    ReplyDelete

Post a Comment

Waiting your comment📚💛