Soru-Cevap

 Herkese merhaba. Bugün "Soru-Cevap" etkinliği ile karşınızdayım. Hadi başlayalım:

Yapmaktan en zevk aldığın yayın veya yayınlar hangileridir?
○ Daha doğrusu bunu hiç düşünmemiştim. Sanırım en zevk aldıklarım İlginç Hayvanlar serisi.

Blogunu kapatmayı düşünüyor musun daha önce düşündün mü?
○Şu anda düşünmüyorum. Ama daha önce düşündüm yorumlar az olduğu için.

Blogunda en çok hangi yayınlar üzerinde çalışıyorsun?
○En çok çalıştığım yayınlar genellikle ortak yayınlar oluyor.

Blogunda "Bu yayını herkes okumalı" dediğin bir yayının var mı, varsa hangisi?

○Var. Dünya hakkında yazdığım tüm yayınlarım okunmalı. En çok ta 13 Temmuzda yayınlanan.

İlgilendiğin bir spor dalı var mı? Varsa hangisi?
○ Var. Ben satrançla uğraşıyorum. 

Yapamadığın ama yapmak istediğin spor dalı nedir?
○ Hiç bir fikrim yok. Heralde eskirim. Kendisine çok meraklıyım ama yapamıyorum. Daha doğrusu kursuna hiç gitmedim.

Hayvanların dilini öğrenebilir miyiz ya da ağaçların?
○ Bu konuda hiçbir fikrim yok. Üzgünüm bu soruyu soran takipçim.

SORULARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM!

MY MAGICAL WORLD💫💫

Comments

Post a Comment

Waiting your comment📚💛