Ders Çalışma Yöntemleri

 Herkese merhaba bugün sizlere farklı ders çalışma yöntemlerini anlatacağım. Hazırsanız başlayalım!!

1- 🍒Meyve🍑 ve Su💧
Meyve yiyip, su  içerken ben çok rahat ders çalışıyorum. Ama belirli aralıklarda yiyorum yoksa dikkatim dağılıyor. Ve suyu 3-4 bardaktan fazla içmeyin bazı ihtiyaçlar doğurabiliyor 😅 Aynı şekilde kahve içicekseniz de 1-2 bardak içmenizi tavsiye ederim çünkü 3. bardaktan sonra zararlı oluyor. 
Kahve sevenler yorumlara.

2- Birine Ders Anlatma 🗣
Önünüze sevdiğiniz bir oyuncağınıza ya da bir bitkiye ya da kardeşinize sesli bir biçimde tekrar etmek istediğiniz konuyu anlatabilirsiniz. 

3- Not Alarak📔

Konuyu tekrar ederken size o konuyu hatırlan notlar alın. Bu sizn için iyi olur. Not alma yöntemlerini YouTube'dan bakabilirsiniz.

Benim kullandığım yöntemler bunlar. Sizin kullandığınız başka yöntemler varsa yorumlara yazın. Sizleri seviyorum. Görüşmek üzere 👋👋 

Don't forget to follow!! 👀
Takip etmeyi unutmayın!! 👀




MY MAGICAL WORLD💫💫

Comments

  1. KAHVE SEVENLER YORUMLARA☕️

    ReplyDelete
  2. Kahve gücüüü☕️☕️☕️

    ReplyDelete

Post a Comment

Waiting your comment📚💛