Çikolataca Konuşur Musun?

 Herkese merhaba. Bugün sizlere tanıtacağım kitap Cas Lester'dan. Bu kitabın ana karakteri Jaz adında bir disleksisi olan bir kız. Jaz'ın sınıfına Suriye'den bir öğrenci gelir. Adı Nadima' dır. Ve Jaz'ın yanına oturur. Buraya kadar her şey iyi ama birkaç sorun var. Sınıftakiler Nadima'nın Suriye'den geldiğini bilmiyorlar ayrıca Nadima pek İngilizce konuşamıyor. Ama Jaz bir çözüm buluyor. ÇİKOLATA🍫 Bağış Yarışı Haftası çatınca Bayan W'nin yaptığı takımlarda Jaz, eski en iyi arkadaşı Lily ve en iyi arkadaşı Nadima aynı zamanda baş düşmanı Kara'yla beraber olur. Sizce Jaz Kara'ya olan düşmanlığını bitirebilecek mi? 
Şunu söylemeden edemeyeceğim. Siz Jaz'ın yerinde olsaydınız Nadima'yla nasıl mesajlaşırdınız? Bu sorunun cevabı kitapta geçiyor.


 Peki sizin sınıfınıza Suriye'den 🇸🇾 gelen bir öğrenci gelse yanınıza oturmasına izin verir misiniz?  Yorumlarda sizleri ekliyorum. Bir sonraki yayınımda her zamanki gibi görüşmek üzere. Hoşçakalın!



MY MAGICAL WORLD💫💫



Comments

  1. Beni sınıfıma gelse ben sıramı paylaşırım ve zevkli olabilir. Ama nasıl yazışırdım onu bilmiyorum.

    ReplyDelete

Post a Comment

Waiting your comment📚💛