Kartpostal 1

 Herkese merhaba. Bugün sizlere Canva adlı uygulamdan tasarladığım doğum günü kartpostalını göstereceğim. Aşağıda linki var. Açamayabilirsiniz diye alt tarafa fotoğraflarını koyuyorum.

https://www.canva.com/design/DAE971bNdHk/adrCJRtv8N9wwYTztET4Sw/view?utm_content=DAE971bNdHk&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton (Link halinde üzerine tıklayabilirisin)



Bunu kullanabilirsiniz. Ancak tek bir şartım var bloğumu takip etmelisiniz. Anlaştık mı? Bir sonraki yayında görüşmek dileğiyle hoşça kalın!! ❤️🧡💛💚💙💜🤍


MY MAGICAL WORLD💫💫


Comments

  1. Abla çok tatlı olmuş �� Kuzenimin doğum günü vardı ona bunu vericem ve diyecem ki bunu benim beğendiğim bir blogdaki abla yaptı. Ben de beğendim sana verdim. Sağol abla❤️
    Seni seviyorum��✨

    ReplyDelete

Post a Comment

Waiting your comment📚💛