Kartpostal 5

 Herkese kocaman 1 ay sonra merhabaaaaaaaaa. Nasılsınız? Bugün sizler için 5. kartpostalımı tasarladım bir arkadaşımızın isteği üzerine. Ona sevgilerimi ve saygılarımı sunuyorum böyle bir istekte bulunduğu için. Bu beni çok mutlu etti. Hemen linki koyuyorum.

https://www.canva.com/design/DAFCpUr_oQw/WROavJpPrKOGA5khjhV2RQ/edit?utm_content=DAFCpUr_oQw&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton



Bence çok tatlı oldu. Sizce? Yorum bırakmayı unutmayın. Herkese unicornlu 🦄 güzel günler...


MY MAGICAL WORLD💫💫


Comments

  1. AnonymousJune 07, 2022

    çok güzel olmuş ellerine sağlık çok teşekkürler

    ReplyDelete
  2. AnonymousJune 07, 2022

    gerçekten güzel olmuş
    benim içinde blackpink temalı kartpostal yapabilir misin blackpink hayranıyımda ayrıca özellikle lisa temalı olabilir mi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elbette en kısa sürede yaparım.

      Delete

Post a Comment

Waiting your comment📚💛